CPM - какво е това?

click fraud protection

организиране на медийни и контекстуална рекламна кампания в мрежата, всеки рекламодател изчислява очакваното й бюджет.За клиента е важно да се види насърчаването като отпуснатите средства за неговото прилагане, както е предвидено, ако се изразходват средствата и ефективността, с която те се използват.Изчислението на ефективността на рекламен продукт в медийно планиране въз основа на няколко показатели, един от които е индексът на CPM.Какъв вид на фигура как да го използвате - разберете по-долу.

CPM - защо е необходимо

Какво е CPM реклама, известна още от миналия век.Модулът се използва във всички рекламни кампании, които се проведоха в медиите.Издателства, телевизор и радио станции все още използват тази цифра да се изчисли разходите за реклама.CPM се използва в случаите, когато става въпрос за цената на една единица не показва реклама дестинации, както и хиляди възможни купувачи.След това се прилага същото лечение в този термин.Собствениците на рекламни платформи могат да работят само тяхното обращение и тематична насоченост, следователно, е да се определят показатели, CPM, реклама, като се вземе предвид тази стойност е била ефективна.

Дефиниране CPM

проста дефиниция на CPM - цена на хиляда е.Налице е името на модула от английските думи за цена на хиляда, където M - римският знак, което означава, 1000. По този начин, на въпроса какво СРМ, може да се отговори, е цената на хиляда импресии на рекламата.Колкото повече време там е реклама на страниците на вестници и списания, толкова по-често се играе по радиото или да прочетете на телевизионния канал - най-голям процентът на този фактор.

Изчисляване CPM реклама онлайн кампании на интернет

ролята обикновено играе рекламни банери - тези досадни изскачащи прозорци, които са толкова популярни сред потребителите, и които носят пари на собственика на рекламни платформи.Колкото по-популярна в сайта, толкова повече потребители преглеждат тази страница от Интернет, толкова по-скъпо рекламата на този сайт ще струва на клиента.

рекламодатели се интересуват от възможно най-голям брой потребители, които са видели банера.Следователно, това, което е CPM, може да се докаже математически по следния начин:

CPM = (общата цена на поръчката реклама) / (планирани гледка банер на ден) * 1000.

Сега е ясно, CPM - какво е то.В реклама, е един от най-важните показатели.Рекламодателят може да се изчисли колко пари ще трябва да плати на собственика на сайта, за да се гарантира, че информацията е била показана една хиляди потребители на мрежата.

Интуитивно, това изчисление може да се илюстрира с един прост пример.Разходите за поставяне на банер на сайта на интернет портал е, например, $ 400 на седмица, статистиката на уеб страниците, показват, че една седмица да разглеждате сайта на около 10 хиляди души. Потребителите.По този начин, просто изчисление дава стойност:

CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 на хиляда импресии рекламна информация.

Рекламодателите трябва да разберат, че една проста демонстрация на банер на темата на сайта е предимно информативни.Няма гаранция, че всички десет хиляди души са посетили страницата, не забравяйте да кликнете върху банера.Ще посетителя да се свърже или не - зависи от привлекателността на знамето и на информацията, която се поставя върху нея.Всеки обект е длъжен да предостави всички данни, които представляват интерес за изчисляване на CPM параметър.Това е изгодно за собственика на сайта, можете да разберете.Но рекламата, неговото качество и интересно за крайния потребител, са включени в целите на клиента.

спомагателен модул CTR, методи за изчисление

за намаляване на разходите следва да се разглежда друг показател - индекс на CTR.Името идва от английски език и е напълно звучи като честота на кликване - CTR процент.CTR показва колко много хора са кликнали върху банера и преминаха към страницата, на клиентите на рекламата.Този модул зависи от точността на избраната площадка, тъй като по-подходящи и необходими поглед рекламата, толкова по-вероятно, че посетителят се интересуват от информация и кликвания върху банера.Методът за изчисляване на тази цифра изглежда така:

CTR = (брой потребители, които са кликнали върху банера) / (планирани гледка банер на ден) * 100%.

Например, ако 20 хиляди души, които са видели рекламите, са следвали линк 800 потребители, а след това на CTR е 800/20 000 * 100 = 4%, което е над долната граница.

експериментално доказа, че минималната CTR на 3-5%.Ако по-малко, тогава цената на потенциален клиент да надвишава очакваната печалба, и реклама ще се счита за недействителен.

Използването индекси

CPM могат да бъдат използвани при избора на тясна целева аудитория.Така например, в реда на детската площадка на банер-сайт предоставя на рекламодателите с информация за възраст, пол, местоживеене, интереси на всички регистрирани посетители.Така желаната знаме се появява само за тези потребители, които се предназначени този рекламен продукт.Бюджетът на кампанията по този начин се прекара по-икономично и по-ефективно.

също трябва да помисли за дейността на постоянните членове.Колкото по-често по същия посетител може да види една и съща рекламна продукт, толкова повече пари рекламодателите се отписват, но клиента при клиента от този вече не става.Затова индекси грамотни изчисление CPM и CTR, във връзка с дълбок анализ на информацията, предоставена от тази рекламна платформа е да донесе желаните резултати на клиента.

Друг важен момент, който трябва да бъде взето под внимание в началото на кампанията.Плащането може да бъде установен или от гледна точка на CPM или CTR.С други думи, клиентът трябва да се разбере същността на рекламни банери на CPM за модул - че не е плащане за кликванията на потребителите, но само за демонстрация на рекламен продукт

Резюме

Запитан какво СРМ, отговорът е, че тази опция еот най-важните в анализа на ефективността на дадена реклама, а също така трябва да се вземе под внимание при изчисляване на рекламния бюджет.Взети предвид и броят на предполагаемите контакти с потенциал рекламна информация на потребителите, както и разходите за поставяне на банери на множество сайтове с подобна тематична насоченост.Като се има предвид тези параметри, е възможно да се изчисли ефективността на дадена рекламна платформа и успешно овладяване на рекламния бюджет.