CPM - ce este?

click fraud protection

organizarea unei campanii de publicitate contextuală media și în rețea, orice agent de publicitate calculează bugetul estimat.Pentru client, este important să vedem de promovare ca fondurile alocate pentru punerea sa în aplicare, așa cum este prevăzut în cazul în care banii sunt cheltuiți și eficacitatea cu care sunt utilizate.Calculul eficienței publicității produs în media planning pe baza mai multor indicatori, dintre care unul este indicele de CPM.Ce fel de figură cum să-l folosească - afla de mai jos.

CPM - de ce este necesar

Ce este publicitatea CPM, cunoscută încă din secolul trecut.Modulul folosit în toate campaniile de publicitate care au avut loc în mass-media.Edituri, TV și posturi de radio încă mai folosesc această cifră pentru a calcula costul de publicitate.CPM este folosit în cazul în care este vorba de prețul de o unitate nu se afișează destinații de publicitate, și mii de posibile cumpărători.Apoi același tratament a fost administrat în acest termen.Proprietarii de platforme de publicitate pot opera numai circulația lor și să se concentreze tematic, prin urmare, a fost de a identifica indicatori CPM, publicitate, luând în considerare această valoare a fost eficientă.

Definirea CPM

definiție simplă de CPM - cost pe mie este.Există un nume modul de cuvintele din limba engleză cost-pe-mia de, în cazul în care M -, se poate răspunde numeralul roman, ceea ce înseamnă 1000. Astfel, problema a ceea ce PCRM, acesta este prețul pe mia de afișări ale anunțului.De mai mult timp se publicitate pe paginile de ziare si reviste, cu atât mai multe ori este jucat la radio sau citit pe postul de televiziune - mai mare rata de acest factor.Campaniile online

calcul de publicitate CPM cu privire la rolul Internet

bannere, de obicei, jucat de anunțuri - aceste ferestre pop-up enervante, care sunt atât de popular în rândul utilizatorilor, și care aduce bani la proprietarul de platforme de publicitate.Cele mai populare site-ului, mai multe utilizatorii vizualizează această pagină de Internet, mai scumpe publicitate pe acest site va costa clientului.

Agenții de publicitate, interesat în număr cât mai mare de utilizatori care au văzut banner-ul.Prin urmare, ceea ce este CPM, se poate arăta matematic astfel:

CPM = (prețul total al ordinului publicitate) / (vizualizări planificate banner pe zi) * 1000.

Acum este clar, CPM - ceea ce este.In publicitatea, acesta este unul dintre cei mai importanți indicatori.Un agent de publicitate poate calcula cât de mult bani ai nevoie pentru a plăti proprietarul site-ului pentru a se asigura că informațiile a fost demonstrat o mie de utilizatori ai rețelei.

Intuitiv, acest calcul poate fi ilustrat printr-un exemplu simplu.Costul plasarea unui banner pe site-ul unui portal este, de exemplu, 400 $ pe saptamana, statisticile paginilor web arată că o săptămână navigarea pe site-ul de aproximativ 10 de mii. Utilizatori.Astfel, un calcul simplu dă valoarea:

CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 pe mia de afișări informații publicitate.

publicitate trebuie să înțeleagă că o simplă demonstrație a unui banner pe tema site-ul este cea mai mare parte informativ.Nu există nici o garanție că toate cele zece mii de persoane au vizitat pagina, asigurați-vă că faceți clic pe banner-ul.Va vizitatorul de a lega sau nu - depinde de atractivitatea banner și informațiile care este plasat pe ea.Fiecare site-ul este obligat să furnizeze toate datele de interes pentru calcularea PC parametru.Este profitabil pentru proprietarul site-ului, puteți înțelege.Dar de publicitate, calitatea și interesant pentru utilizatorul final sunt incluse în obiectivele clientului.

modul auxiliar CTR, metode de calcul

pentru a reduce costurile trebuie luată în considerare un alt indicator - CTR index.Numele vine din limba engleză și este complet suna ca o rată de clic - rata de CTR.CTR arată câte persoane au făcut clic pe banner-ul și se duse la pagina client de publicitate.Acest modul depinde de corectitudinea site-ului ales, pentru că mai adecvate și necesare publicitate aspect, mult mai probabil ca vizitatorul interesat de informații și de clicuri pe banner-ul.Metoda de calcul această cifră arată:

CTR = (numărul de utilizatori care au făcut clic pe banner-ul) / (vizualizări Banner planificate pe zi) * 100%.

De exemplu, dacă 20 de mii de oameni care au văzut anunțurile, au urmat un link de 800 de utilizatori, atunci CTR este 800/20 000 * 100 = 4%, ceea ce este peste limita inferioară.

demonstrat experimental că CTR minim de 3-5%.Dacă mai puțin, atunci costul per client potențial să depășească profitul așteptat, și publicitate vor fi luate în considerare ineficiente.

Utilizarea indicilor

CPM pot fi utilizate la selectarea unui public țintă îngust.De exemplu, la ordinul banner-site-ul de joacă oferă agenților de publicitate informații cu privire la vârstă, sex, locul de reședință, interesele tuturor vizitatorilor înregistrați.Astfel, banner-ul dorit apare numai pentru acei utilizatori, care a fost proiectat acest produs de publicitate.Bugetul campaniei astfel a petrecut mai economic și mai eficient.

ar trebui să ia în considerare, de asemenea, activitatea membrilor permanenți.Cu cât este mai frecvent în același vizitator vede același produs de anunțuri, mai multe agenții de publicitate de bani sunt amortizate, dar clientul la client de la acest lucru nu mai devine.Prin urmare, indicii de calcul știință de carte CPM și CTR în colaborare cu o analiză profundă a informațiilor furnizate de această platformă de publicitate este de a aduce rezultatele dorite de client.

Un alt punct care ar trebui luate în considerare de la începutul campaniei.Plata poate fi stabilită sau în termeni de CPM, CTR sau.Cu alte cuvinte, clientul trebuie să înțeleagă esența de bannere publicitare pe PC modul - că nu este o plată pentru clicurile de utilizatori, dar numai pentru demonstrarea publicitate produs

Rezumatul

Întrebat ce PCRM, răspunsul este că această opțiune estedintre cele mai importante în analiza eficienței unui anumit anunț, și, de asemenea trebuie să ia în considerare la calcularea bugetul de publicitate.Luate în considerare și numărul de presupuse contacte cu potential informații publicitare consumatorilor, precum și costul introducerii bannere pe site-uri cu mai multe concentrare tematică similară.Având în vedere acești parametri, este posibil să se calculeze eficiența unui anumit platforma de publicitate și stăpâni cu succes a bugetului de publicitate.