CPM - mi ez?

szervez a média és a kontextuális hirdetési kampányt a hálózaton, minden hirdető kiszámítja a becsült költségvetés.Az ügyfél számára fontos, hogy a promóciót kiosztott források annak végrehajtására, az eredeti szándéknak megfelelően, ha a pénz elköltésének és milyen hatékonyan használják őket.A számítás hatékonyságának termék reklám a médiatervezés különböző mutatói alapján, amelyek közül az egyik az index a CPM.Milyen alakja, hogyan kell használni - megtudja alább.

CPM - miért van rá szükség

Mi CPM reklám, ismert, mivel a múlt században.A modul használható minden reklámkampány zajlott a médiában.Kiadók, televízió- és rádióállomások is használható ez a szám kiszámításához a hirdetési költség.CPM használják abban az esetben, amikor az egység árába nem jelenik meg reklám célpontok, és több ezer lehetséges vásárlók.Ezután ugyanazt a kezelést adjuk be ezt a kifejezést.A tulajdonosok hirdetési platformok működése csak a vérkeringést és tematikus tehát az volt, hogy azon mutatók CPM, reklám, figyelembe véve ez az érték eredményes volt.

Meghatározó CPM

egyszerű meghatározása CPM - költség ezer van.Van egy modul neve az angol szavakat Cost-Per-Thousand, ahol M - a római, ami azt jelenti, 1000. Így a kérdés, hogy mi a CPM, lehet válaszolni, hogy ez az ár ezer megjelenítésre a reklám.Minél több időt ott hirdet az oldalakon az újságok és magazinok, annál gyakrabban játsszák a rádióban, vagy olvassa el a TV-csatorna -, annál nagyobb sebességgel ez a tényező.

számítási CPM reklám online kampány az interneten

szerepe általában játszott ad bannerek - azok bosszantó pop-up, ami annyira népszerű a felhasználók körében, és amely hozza a pénzt a tulajdonos hirdetési platformok.Az egyre népszerűbb a helyszínen, a több felhasználó nézi ezt az oldalt az internet, a drágább hirdetési oldalon kerül az ügyfél.

Hirdetők érdekel a lehető legtöbb felhasználó, aki látta a banner.Ezért mi CPM, ha bebizonyosodik, matematikailag így:

CPM = (a teljes árat a reklámok szerint) / (tervezett banner nézetek naponta) * 1000.

Most már egyértelmű, CPM - mi ez.A reklám, ez az egyik legfontosabb mutatója.Egy hirdető tudja számítani, hogy mennyi pénzt kell fizetni a tulajdonos a helyszínen, hogy az információ kimutatták ezer felhasználó a hálózaton.

Szemléletesen ezt a számítást lehet érzékeltetni egy egyszerű példát.Az ára forgalomba egy banner az oldalon egy portál, például 400 $ hetente, a statisztikák a weboldalak azt mutatják, hogy egy héten böngészést az oldalon mintegy 10 ezer. A felhasználók.Így egy egyszerű számítás megadja az:

CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 ezer megjelenítésre reklám információkat.

Hirdetők kell értenie, hogy egy egyszerű tüntetés egy banner az oldalon témája többnyire informatív.Nincs garancia arra, hogy mind a tíz ezren látogattak az oldalra, győződjön meg róla, hogy kattintson a banner.Majd a látogató kapcsolni, vagy sem - attól függ, hogy a vonzerejét a banner és az információ, hogy kerül rá.Minden helyszínen van szükség, hogy az összes adatot az érdeklődés a számítás a paraméter CPM.Ez megéri a telek tulajdonosa, akkor érthető.De a reklám, a minőség és érdekes a végfelhasználó szerepel a célok az ügyfél.

kiegészítő modul CTR, számítási módszerek

költségek csökkentése megfontolandó egy másik mutatót - az index CTR.A név is származik az angol nyelvet, és teljesen úgy hangzik, mint egy átkattintási arány - CTR arány.CTR megmutatja, hogy hány ember kattintott a bannerre, és odament az ügyfél oldalon a reklám.Ez a modul függ helyességét a választott helyszínen, mert a több megfelelő és szükséges pillantást a reklám, annál valószínűbb, hogy a látogató, hogy információt és rákattint a banner.A számítási módszerét ez a szám így néz ki:

CTR = (felhasználók száma, akik kattintott a bannerre) / (tervezett banner nézetek naponta) * 100%.

Például, ha 20 ezer ember, aki látta a reklámokat, követtem egy linket 800 felhasználó, akkor a CTR 800/20 000 * 100 = 4%, ami meghaladja az alsó határ.

kísérletileg bebizonyították, hogy a minimális CTR 3-5%.Ha kevesebb, akkor a költség potenciális vásárló meghaladja a várható profit, és reklámozás érvénytelennek kell tekinteni.

használata indexek

CPM lehet használni, ha kiválasztunk egy szűk célközönség.Például, a sorrendben a banner helyszíni játszótér nyújt a hirdetők számára információkat életkor, nem, lakóhely, érdekeit minden regisztrált látogató.Így a kívánt sáv jelenik csak azok a felhasználók, amelyek célja az volt, ez a termék reklám.A költségvetés a kampány így töltött gazdaságosabban és hatékonyabban.

is meg kellene vizsgálni a tevékenység az állandó tagok.A gyakrabban Egyazon látogató ugyanazt a hirdetést termék, annál több pénzt a hirdetők írják le, de az ügyfél az ügyfél ettől már nem lesz.Ezért írástudó számítási indexek CPM és CTR együtt egy mély elemzést az információkat nyújt ez a hirdetési platform az, hogy a kívánt eredményt a vevőnek.

Egy másik pont, hogy kell figyelembe venni elején a kampány.Fizetési lehet állítani, vagy jelentősen CPM, CTR.Más szóval, az ügyfélnek meg kell érteni a lényegét reklám bannerek a modul CPM -, hogy ez nem a fizetés a kattintások a felhasználók, de csak a demonstráció termék reklám

Összefoglaló

megkérdezte, mi a CPM, válasz az, hogy ez a lehetőségA legfontosabb az hatékonyságának elemzése egy konkrét reklám, és azt is figyelembe kell venni kiszámításakor a hirdetési költségvetését.Figyelembe veszik, és a számos állítólagos kapcsolatot potenciális fogyasztói reklám információkat, és a költségeket a forgalomba bannerek több helyen hasonló tematikus.Mivel ezeket a paramétereket, akkor lehet számítani, a hatékonyság egy adott hirdetési platform, és sikeresen elsajátítani a hirdetési költségvetését.