ארגון תקשורת וקמפיין פרסום קונטקסטואלי ברשת, כל מפרסם מחשבים את התקציב המשוער שלה.עבור הלקוח חשוב כדי לראות את הקידום שכספים שהוקצו לביצועו, כפי שהתכוון אם הכסף הוא בילה והיעילות שבה הם נמצאים בשימוש.חישוב היעילות של פרסום מוצר בתכנון מדיה המבוססת על מספר אינדיקטורים, שאחד מהם הוא המדד של עלות לאלף הופעות.איזה סוג של דמות איך להשתמש בה - לגלות בהמשך.
CPM - למה זה נחוץ
מהו פרסום CPM, ידוע מאז המאה שעברה.מודול המשמש בכל מסעות הפרסום שהתקיימו באמצעי התקשורת.בתי הוצאה לאור, טלוויזיה ותחנות רדיו עדיין להשתמש נתון זה כדי לחשב את העלות של פרסום.CPM משמש במקרה כאשר מדובר במחיר של יחידה אחת אינו מציג יעדי פרסום, ואלפי קונים אפשריים.אז את אותו הטיפול היה מנוהל במונח זה.הבעלים של פלטפורמות פרסום יכולים לפעול רק במחזור שלהם ולהתמקד נושאיות, לכן, היה לזהות CPM מחוונים, פרסום, תוך לקיחה בחשבון ערך זה היה יעיל.הגדרת
הגדרת CPM
פשוטה של CPM - עלות לאלף היא.יש שם מודול מהמילים באנגלית עלות לאלף, שבו M - הספרה הרומית, מה שאומר ש1000. לפיכך, השאלה מה CPM, ניתן לענות, זה המחיר לאלף הופעות של הפרסומת.יותר זמן יש פרסומת בעיתונים ובמגזינים, לעתים קרובות יותר הוא שיחק ברדיו או לקרוא בערוץ הטלוויזיה - יותר השיעור של גורם זה.מסעות פרסום מקוונים פרסום CPM חישוב
על תפקיד האינטרנט
מודעות באנרים שיחקו בדרך כלל - אלה חלונות קופצים מעצבנים, שהם כל כך פופולריים עם משתמשים, ושיביאו כסף לבעל פלטפורמות פרסום.יותר הפופולרי באתר, יותר המשתמשים צופים בדף זה באינטרנט, הפרסום היקר יותר באתר זה יעלה ללקוח.עניין מפרסמים
במספר הגדול ככל ההאפשר של משתמשים שראו את הדגל.לכן, מה היא עלות לאלף הופעות, ניתן לראות את זה באופן מתמטי כך:
CPM = (המחיר הכולל של הזמנת הפרסום) / (נוף דגל מתוכנן ליום) * 1000.
עכשיו זה ברור, CPM - מה זה.בפרסום, הוא אחד האינדיקטורים החשובים ביותר.מפרסם יכול לחשב כמה כסף אתה צריך לשלם לבעל האתר על מנת להבטיח כי המידע הוכח אלף משתמשים של הרשת.
באופן אינטואיטיבי, חישוב זה יכול להיות מתואר על ידי דוגמא פשוטה.עלות הצבת דגל באתר של פורטל היא, למשל, 400 $ בשבוע, הסטטיסטיקה של דפי האינטרנט מראים כי בשבוע הגולשים באתר כ -10 אלף. משתמשים.לפיכך, חישוב פשוט נותן את הערך: מידע פרסומת 000 * 1000 = $ 4 לכל אלף הופעות
CPM = 400/10 $.מפרסמים
צריך להבין שהפגנה פשוטה של הבאנר בנושא האתר היא בעיקר אינפורמטיבי.אין ערובה לכך שכל עשרת אלף האנשים ביקרו בדף, הקפד ללחוץ על הבאנר.האם המבקר לקשר או לא - תלוי באטרקטיביות של הבאנר והמידע שמונח עליו.כל אתר נדרש לספק את כל הנתונים של עניין לחישוב העלות לאלף הופעות הפרמטר.זה משתלם לבעל האתר, אתה יכול להבין.אבל פרסום, איכותו והמעניינת למשתמש הקצה כלולים במטרות של הלקוח.
מודול עזר CTR, שיטות חישוב
כדי להפחית את העלויות צריכה להיחשב אינדיקטור נוסף - CTR המדד.שם גם מגיע מהשפה האנגלית, והוא נשמע לגמרי כמו שיעור הקליקים - שיעור CTR.CTR מראה כמה אנשים לחצו על הבאנר וניגש לדף הלקוחות של פרסום.מודול זה תלוי בנכונות של האתר שנבחר, כי פרסום המבט יותר המתאים והכרחי, כך סביר יותר שהמבקר המעוניין במידע ולחיצות על הבאנר.שיטת חישוב נתון זה נראית כמו:
CTR = (מספר המשתמשים שלחצו על הבאנר) / (נופים מתוכננים דגל ליום) * 100%.
לדוגמא, אם 20 אלף אנשים שראו את הפרסומות, עקבו אחרי קישור 800 משתמשים, ולאחר מכן את השיעור הקליקים 800/20 000 * 100 = 4%, שהוא מעל לגבול התחתון.
הוכיח בניסוי שק"ל המינימום של 3-5%.אם פחות, אז העלות ללקוח פוטנציאלי יעלה על הרווח הצפוי, ופרסום ייחשב יעיל.
שימוש באינדקסים
CPM יכול לשמש בעת בחירת קהל יעד צר.לדוגמא, בהוראת במגרש משחקים באנר באתר מספק למפרסמים מידע על גיל, מין, מקום מגורים, אינטרסים של כל המבקרים הרשומים.כך הדגל הרצוי מופיע רק עבור אותם משתמשים, אשר תוכנן פרסום מוצר זה.התקציב של הקמפיין ובכך בילה יותר מבחינה כלכלית ויעילות רבה יותר.
צריך לשקול גם את הפעילות של החברות הקבועות.בתדירות גבוהה יותר באותו המבקר רואה את אותו מוצר המודעה, יותר כסף המפרסמים שנמחקו, אבל את הלקוח בלקוחות מזה כבר לא הופך.לכן מדדי חישוב קרוא וכתוב CPM וק"ל בשיתוף עם ניתוח מעמיק של המידע המסופק על ידי פלטפורמת פרסום זה הוא להביא את התוצאות הרצויות ללקוח.
נקודה שצריכה להילקח בחשבון בתחילת הקמפיין נוסף.תשלום יכול להיות מוגדר או במונחים של עלות לאלף הופעות, או שק"ל.במילים אחרות, הלקוח חייב להבין את המהות של כרזות פרסום בCPM מודול - שזה לא תשלום עבור קליקים של משתמשים, אלא רק להפגנה של פרסום מוצר סיכום
נשאל מה CPM, התשובה היא שאפשרות זו היאהחשוב ביותר בניתוח אפקטיבי של פרסומת מסוימת, וגם צריך לקחת בחשבון בעת חישוב תקציב הפרסום.נלקחו בחשבון ומספר אנשי קשר לכאורה עם פרסום מידע לצרכן פוטנציאלי, ואת עלות הצבת באנרים באתרים מרובים עם דגש נושאיות דומה.בהתחשב בפרמטרים האלה, אפשר לחשב את היעילות של פלטפורמת פרסום מסוימת ולהשתלט על תקציב הפרסום בהצלחה.