MUT - kas tai?

organizuoti žiniasklaidos ir kontekstinės reklamos kampaniją tinklo, bet reklamuotojas apskaičiuoja numatomą jo biudžetą.Dėl klientui svarbu pamatyti skatinimui skirtų lėšų jos įgyvendinimui, taip, kaip numatyta, jei pinigai ir veiksmingumas, su kuriomis jie yra naudojami.Iš produkto reklamos efektyvumo žiniasklaidos planavimo skaičiavimas remiantis keliais rodikliais, iš kurių vienas yra MUT indeksas.Kokios figūros kaip jį naudoti - sužinoti žemiau.

MUT - kodėl ji yra būtina

Kas yra MUT reklamos, žinomas nuo praėjusio šimtmečio.Modulis naudojamas visų reklaminių kampanijų, vykusių žiniasklaida.Leidyklos, televizijos ir radijo stotys vis dar naudoja šį skaičių apskaičiuojant išlaidas reklamai.MUT yra naudojamas tuo atveju, kai jis ateina į vieną vienetą kainą nerodo reklamos paskirties vietas, ir tūkstančiai galimų pirkėjų.Tada tas pats gydymas buvo skiriamas šio termino.Reklamos platformų savininkai gali veikti tik savo apyvartą ir temines sritis, todėl buvo nustatyti rodiklius MUT, reklama, atsižvelgiant į tai vertė buvo veiksmingas.

Apibrėžti MUT

paprastas apibrėžimas CPM - kaina už tūkstantį yra.Yra modulis pavadinimas iš anglų kalbos žodžių mokesčio už tūkstančių, kur m - romėniškais skaitmenimis, o tai reiškia, 1000. Taigi, ką MUT klausimas, gali būti atsakyta, tai yra už tūkstantį parodymų skelbimo kaina.Kuo daugiau laiko ten reklama ant laikraščių ir žurnalų puslapiuose, tuo dažniau jis yra žaidžiamas per radiją arba skaityti televizijos kanalu - tuo didesnė šio koeficiento norma.

MUT reklamos skaičiavimo internetinės kampanijos internete

vaidmenį paprastai žaidžiamas Skelbimo Baneri, - tų erzinančių pop-up langus, kurie yra toks populiarus, su vartotojais, ir kurios duoda pinigus į reklamos platformų savininkas.Kuo daugiau populiarus svetainę, tuo daugiau vartotojai žiūri šią interneto puslapį, tuo brangiau reklama šioje svetainėje kainuos klientui.

Reklamuotojai domina kuo didesniam skaičiui vartotojų, kurie matė reklama.Todėl, kas yra MUT, tai gali būti įrodyta matematiškai taip:

MUT = (bendra kaina reklamos tvarka) / (planuojama Banner peržiūrų per dieną) * 1000

Dabar aišku, MUT - kas tai yra.Reklamos, jis yra vienas iš svarbiausių rodiklių.Reklamuotojas gali apskaičiuoti, kiek pinigų jums reikia sumokėti svetainės savininkas užtikrinti, kad informacija buvo parodyta vieną tūkstantį tinklo naudotojų.

Intuityviai, šis skaičiavimas galima pailiustruoti paprastu pavyzdžiu.Iš pateikti banerio dėl portalo svetainėje savikaina yra, pavyzdžiui, $ 400 per savaitę, iš tinklalapių statistika rodo, kad naršant per savaitę svetainę apie 10 tūkst. Vartotojų.Taigi, paprastas skaičiavimas suteikia vertę:

MUT = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 už tūkstantį parodymų reklamoje pateikiamą informaciją.

Reklamuotojai turi suprasti, kad paprastas demonstravimas dėl svetainės tema banerio yra daugiausia informatyvus.Nėra jokios garantijos, kad visi dešimt tūkstančių žmonių apsilankė puslapį, būtinai paspauskite ant banerio.Ar lankytojas susieti ar ne - priklauso nuo banerio patrauklumo ir informaciją, kuri yra ant jo.Kiekviena svetainė turi pateikti visus interesų parametro MUT skaičiavimo duomenis.Tai pelninga svetainės savininkas, galite suprasti.Bet reklama, jo kokybė ir įdomus galutiniam vartotojui yra įtrauktos į kliento tikslus.

pagalbinis modulis PR, skaičiavimo metodai

sumažinti išlaidos turėtų būti laikomos kitas rodiklis - rodiklis PR.Pavadinimas taip pat yra kilęs iš anglų kalbos ir yra visiškai skamba paspaudimų rodiklis - CTR norma.PR rodo, kiek žmonių paspaudžia ant banerio ir perėjo į klientų puslapio reklamą.Šis modulis priklauso nuo pasirinkto svetainėje teisingumą, nes daugiau tinkamos ir būtinos išvaizdą reklama, tuo labiau tikėtina, kad lankytojas domina informacija ir paspaudžia ant banerio.Skaičiuojant šį paveikslą metodas atrodo taip:

CTR = (skaičius vartotojų, kurie paspaudžia ant banerio) / (planuojamų banerių peržiūrų per dieną) * 100%.

Pavyzdžiui, jei 20 tūkstančių žmonių, kurie matė reklamą, patekote 800 vartotojų, tada PR yra 800/20 000 * 100 = 4%, kuris yra virš apatinės ribos.

eksperimentiškai įrodė, kad minimalus PR 3-5%.Jei mažesnė, tada vienam potencialiam klientui kaina viršija laukiamą pelną, o reklama bus laikoma negaliojančia.

Naudojant indeksus

MUT gali būti naudojami renkantis siaurą tikslinę auditoriją.Pavyzdžiui, banerio žaidimų aikštelė tam suteikia reklamuotojams informacijos apie amžių, lytį, gyvenamąją vietą, iš visų registruotų lankytojų interesus.Taigi norima reklama pasirodo tik tiems vartotojams, kurie buvo suprojektuoti šią prekę reklamą.Taigi kampanijos biudžetas praleido daugiau ekonomiškai ir efektyviau.

taip pat turėtų atsižvelgti į nuolatinių narių veiklą.Kuo dažniau tas pats lankytojas mato tą patį skelbimo produktą, tuo daugiau pinigų reklamuotojai yra nurašomos, bet ne klientui klientui tai nebėra tampa.Todėl raštingi skaičiavimo indeksai MUT ir CTR kartu su gilia analize pateiktos šio reklamos platforma informacija yra suteikti norimų rezultatų klientui.

Kitas klausimas, kad kampanijos pradžioje turėtų būti atsižvelgta.Mokėjimo gali būti nustatytas arba pagal MUT arba CTR.Kitaip tariant, klientas turi suprasti reklamos antraščių esmę ant modulio CPM - kad tai ne už vartotojų paspaudimų mokėjimas, bet tik dėl produktų reklama

Santrauka

demonstravimo Paklaustas, kas CPM, atsakymas yra, kad šis variantas yraiš svarbiausių atsižvelgiant į konkrečios reklamos efektyvumo analizė, taip pat turi atsižvelgti į kai apskaičiuojant reklamos biudžetą.Atsižvelgti ir tariamų kontaktus su potencialiais vartotojų reklaminę informaciją numeris, o pateikiant antraščių keletą svetainių su panašiu tematiką kaina.Atsižvelgiant į šiuos parametrus, galima apskaičiuoti konkretaus reklamos platforma efektyvumą ir sėkmingai įsisavinti reklamos biudžetą.