organizuje mediów i reklamy kontekstowej na kampanię w sieci, każdy reklamodawca wylicza szacunkowy budżet.Dla klienta ważne jest, aby zobaczyć, jak promowanie środków przydzielonych jego wykonania, zgodnie z przeznaczeniem, czy pieniądze są wydawane i skuteczność, z jaką są one wykorzystywane.Obliczenie efektywności reklamy produktów w planowaniu mediów na podstawie kilku wskaźników, z których jeden jest wskaźnik CPM.Co to za postać, jak go używać - znaleźć poniżej.
CPM - dlaczego jest to konieczne
Czym jest CPM reklamy, znany od ubiegłego wieku.Moduł używany we wszystkich kampaniach reklamowych, które miały miejsce w mediach.Wydawnictwa, stacje telewizyjne i radiowe nadal korzystać z tej liczby do obliczenia kosztów reklamy.CPM jest stosowany w przypadku, gdy chodzi o cenę jednej jednostki nie wyświetla miejsc reklamowych, a tysiące potencjalnych nabywców.Potem ten sam schemat leczenia zastosowano w tym okresie.Właściciele platform reklamowych może działać wyłącznie ich obiegu i tematyczną koncentrację, dlatego było określenie wskaźników CPM, reklamy, biorąc pod uwagę wartość ta była skuteczna.
Definiowanie CPM
prosta definicja CPM - koszt tysiąca jest.Jest to nazwa modułu z angielskich słów koszt tysiąca, gdzie M - rzymska, co oznacza, 1000. W związku z tym pytanie, co CPM, może być odpowiedział, że jest to cena za tysiąc wyświetleń reklamy.Im więcej czasu nie jest reklama na łamach gazet i czasopism, tym częściej jest ona grana w radiu lub przeczytać na kanale TV - większą szybkość tego czynnika.Obliczenie
reklamy CPM forum kampanie w Internecie
roli zwykle zagrał banery reklamowe - te denerwujące pop-upy, które są tak popularne wśród użytkowników, a które przynoszą pieniądze do właściciela platform reklamowych.Bardziej popularne witryny, tym więcej użytkowników przegląda stronę z internetu, tym bardziej kosztowne reklamy na tej stronie będzie kosztować klienta.
Reklamodawcy zainteresowany możliwie największej liczby użytkowników, którzy widzieli sztandar.W związku z tym, co jest CPM, można wykazać matematycznie tak:
CPM = (łączna cena zamówienia reklamowej) / (banner planowanych odsłon dziennie) * 1000.
Teraz jest jasne, CPM - co to jest.W reklamie, to jeden z najważniejszych wskaźników.Reklamodawca może obliczyć, ile pieniędzy trzeba zapłacić właścicielowi witryny, aby upewnić się, że informacje zostały przedstawione jeden tysięcy użytkowników sieci.
Intuicyjnie wyliczenie to można zilustrować prostym przykładem.Koszt umieszczenia banera na stronie portalu jest, na przykład, 400 $ tygodniu, statystyki stron internetowych wynika, że w tygodniu przeglądania strony około 10 tys. Użytkowników.Tak więc, proste obliczenie daje wartość:
CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 za tysiąc wyświetleń informacje reklamuje.
Reklamodawcy powinni zrozumieć, że to prosta demonstracja baner na temat serwisu jest głównie informacyjny.Nie ma gwarancji, że wszystkie dziesięć tysięcy osób odwiedziło stronę, należy kliknąć w banner.Będzie gościem na link lub nie - zależy od atrakcyjności banerów i informacji, które są na niej.Każda strona ma obowiązek dostarczyć wszystkich danych istotnych dla obliczenia CPM parametrów.Jest to opłacalne dla właściciela strony, można zrozumieć.Ale reklama, jego jakość i interesujące dla użytkownika końcowego są objęte celami klienta.
moduł pomocniczy CTR, metody obliczeniowe
aby zmniejszyć koszty powinny być uznane za inny wskaźnik - wskaźnik CTR.Nazwa również pochodzi z języka angielskiego i jest całkowicie brzmi jak współczynnika klikalności CTR - stopy.CTR pokazuje, jak wiele osób kliknięciu na baner i podszedł do strony klienta reklamy.Moduł ten zależy od poprawności wybranej strony, ponieważ bardziej odpowiednie i konieczne reklamy wygląd, tym większe prawdopodobieństwo, że użytkownik zainteresowany informacji i kliknięć na baner.Metoda obliczania tej liczby wygląda:
CTR = (liczba użytkowników, którzy kliknęli na baner) / (planowanych wyświetleń banerów dziennie) * 100%.
Na przykład, jeśli 20 tysięcy ludzi, którzy widzieli reklam, które następnie łącza 800 użytkowników, to CTR 800/20 000 * 100 = 4%, co jest powyżej dolnej granicy.
doświadczalnie, że minimalny CTR 3-5%.Jeśli mniej, to koszt za potencjalnego klienta przekracza spodziewany zysk, i reklama zostanie uznana za nieskuteczną.
Korzystanie indeksy
CPM mogą być wykorzystane przy wyborze wąskiej grupy docelowej.Na przykład, na zlecenie placu zabaw baner-site zapewnia reklamodawcom informacji na temat wieku, płci, miejsca zamieszkania, interesów wszystkich zarejestrowanych użytkowników.Stąd pożądane banner pojawia się tylko dla tych użytkowników, który został zaprojektowany tej reklamy produktów.Budżet kampanii w ten sposób spędził bardziej ekonomicznie i bardziej efektywnie.
należy również wziąć pod uwagę aktywność stałych członków.Im częściej to samo użytkownik widzi ten sam produkt, tym więcej reklam reklamodawcy pieniądze są umorzone, ale klienta w klienta z tego nie będzie.Dlatego indeksy literat obliczeniowe CPM i CTR w połączeniu z głęboką analizę informacji przekazanych przez tę platformę reklamową ma przynieść pożądane rezultaty dla klienta.
Innym punktem, który należy brać pod uwagę na początku kampanii.Płatność może być ustawione albo w kategoriach CPM, czyli CTR.Innymi słowy, klient musi zrozumieć istotę banerów reklamowych na CPM modułu - że nie jest to płatność za kliknięcia użytkowników, ale tylko na pokaz reklamy produktów
Podsumowanie
Zapytany, co CPM, odpowiedź jest taka, że ta opcja jestz najważniejszych w analizy skuteczności danego reklama, a także należy wziąć pod uwagę przy obliczaniu budżetu reklamowego.Brane pod uwagę, a liczba rzekomych kontaktach z potencjalnym informacji reklamowych konsumentów, a koszt umieszczenie banerów na wielu witryn o podobnej tematycznego.Ze względu na te parametry, możliwe jest obliczenie wydajności danego platformy reklamowego i skutecznie opanować budżetu reklamowego.