organizovať mediálne a kontextové reklamné kampane na sieti, akýkoľvek inzerent vypočítava odhadovaný rozpočet.Pre zákazníka je dôležité vidieť propagácie ako alokovaných finančných prostriedkov na jej realizáciu, ako bolo zamýšľané, ak by sa peniaze minuli a účinnosť, s ktorou sú použité.Výpočet účinnosti reklamy výrobkov v oblasti mediálneho plánovania na základe niekoľkých ukazovateľov, z ktorých jedna je index CPM.Aký typ postavy, ako ju používať - nájdete nižšie.
CPM - prečo je nutné
Čo je CPM reklama, známe od minulého storočia.Modul používaný vo všetkých reklamných kampaní, ktoré sa uskutočnili v médiách.Vydavateľstvo, televízne a rozhlasové stanice ešte používajú túto hodnotu pre výpočet nákladov na reklamu.CPM sa používa v prípade, keď ide o cenu jednej jednotky nezobrazuje reklamné ciele, a tisíce možných kupujúcich.Potom rovnaká liečba bola podávaná v tomto termíne.Majitelia reklamných platforiem môžu fungovať iba ich obeh a tematické zameranie, preto bolo identifikovať indikátory CPM, inzercia, s prihliadnutím táto hodnota bola účinná.
Definícia CPM
jednoduchá definícia CPM - cena za tisíc je.Tam je názov modulu z anglických slov Náklady za tisíc, pričom M - rímska číslica, čo znamená, 1000. To znamená, že otázka, čo CPM, môže byť zodpovedaná, je to cena za tisíc zobrazení reklamy.Čím viac času tam je reklama na stránkach novín a časopisov, tým častejšie sa hrá v rádiu, alebo si môžete prečítať na TV kanáli - väčšiu rýchlosť tohto faktora.
výpočet CPM reklamnej online kampane na internete
rolu obvykle hral reklamné bannery - tie otravné pop-up, ktoré sú tak populárne s užívateľmi, a ktoré prinášajú peniaze majiteľovi reklamných platforiem.Viac populárne miesto, tým viac užívateľov prezerá túto stránku na internete, bude drahšie reklama na tomto mieste stála zákazníka.
Inzerenti zaujímalo v čo najväčšom počte užívateľov, ktorí videli na banner.Preto to, čo je CPM, to môže byť označená matematicky takto:
CPM = (celková cena reklamného poradí) / (plánované pohľady banner na deň) * 1000.
Teraz je jasné, CPM - čo to je.V reklame, je to jedna z najdôležitejších ukazovateľov.Inzerent môže spočítať, koľko peňazí budete musieť zaplatiť vlastník webu zabezpečiť, aby informácie bolo preukázané tisíc užívateľov siete.
Intuitívne, tento výpočet je možné ilustrovať na jednoduchom príklade.Náklady na umiestnenie banneru na mieste portálu je, napríklad, $ 400 za týždeň, štatistika webových stránok ukazujú, že za týždeň prezeranie webu o 10 tis. Užívateľov.Tak jednoduchý výpočet dáva hodnotu:
CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 na tisíc zobrazení reklamných informácií.
Inzerenti by mali pochopiť, že jednoduchá ukážka banner na tému stránkach je väčšinou informatívne.Neexistuje žiadna záruka, že všetkých desať tisíc ľudí navštívilo stránky, uistite sa, kliknite na banner.Bude návštevník spojiť, alebo nie - záleží na atraktivite banneru a informácie, ktoré je umiestnený na neho.Každá stránka je povinný poskytnúť všetky údaje významné pre výpočet CPM parametra.Je výhodné vlastníka webu, môžete pochopiť.Ale reklama, jeho kvalita a zaujímavé pre koncového užívateľa sú zahrnuté v cieli zákazníka.
prídavný modul CTR, metódy výpočtu
znížiť náklady by sa mali považovať za ďalší ukazovateľ - index CTR.Meno tiež pochádza z anglického jazyka a je kompletne znieť miery prekliku - CTR sadzby.CTR ukazuje, koľko ľudí kliklo na banner a šiel sa na stránku zákazníckej reklamy.Tento modul je závislá na správnosti zvoleného miesta, pretože vhodnejšie a nevyhnutné vzhľad reklamy, tým väčšia je pravdepodobnosť, že návštevník záujem o informácie a kliknutí na banner.Spôsob výpočtu toto číslo vyzerá takto:
CTR = (počet užívateľov, ktorí klikli na banner) / (plánovaných zobrazenie bannerov na deň) * 100%.
Napríklad, ak je 20 tisíc ľudí, ktorí videli reklamy, Sledovali ste odkaz 800 užívateľov, potom je CTR je 800/20 000 * 100 = 4%, čo je nad dolnou hranicou.
experimentálne dokázané, že minimálna CTR o 3-5%.Ak je menšia, potom cena za potenciálneho zákazníka prekročiť očakávaný zisk, a reklama bude považovaná za neúčinnú.
použitie indexov
CPM je možné použiť pri výbere úzku cieľovú skupinu.Napríklad v poradí banner-site ihrisko poskytuje inzerentom informácie o veku, pohlaví, bydlisko, záujmy všetkých registrovaných návštevníkov.Tak požadovaný banner sa zobrazí len pre tých užívateľov, ktorý bol navrhnutý tento reklamný produkt.Rozpočet kampane tak strávil viac ekonomicky a efektívnejšie.
by mali tiež zvážiť aktivitu stálych členov.Čím častejšie rovnaký návštevník uvidí rovnaký reklamný produkt, tým viac peňazí inzerentov sa odpisujú, ale zákazník u zákazníka z toho už sa stane.Preto gramotný výpočet indexov CPM a CTR v spojení s hlbokou analýzou informácií poskytnutých tejto reklamnej platforma je priniesť požadované výsledky pre zákazníka.
Ďalším bodom, ktorý je potrebné vziať do úvahy na začiatku kampane.Platba môže byť nastavená, alebo, pokiaľ ide o CPM alebo CTR.Inými slovami, zákazník musí pochopiť podstatu reklamných bannerov na module CPM - že to nie je platba za kliknutie užívateľov, ale iba pre demonštráciu reklamný produkt
Súhrn
otázku, čo CPM, odpoveďou je, že táto možnosť jez najdôležitejších v analýze efektívnosti konkrétneho reklamy, a tiež je potrebné vziať do úvahy pri výpočte reklamný rozpočet.Zohľadnená a počet údajných kontaktov s potenciálne spotrebiteľ reklamné informácie, a náklady na umiestnenie bannerov na viacerých miestach s podobným tematickým zameraním.S ohľadom na tieto parametre, je možné vypočítať účinnosť konkrétne reklamné platformu a úspešne zvládnuť reklamný rozpočet.