organizacijo medijev in kontekstno oglaševalsko akcijo v omrežju, vsak oglaševalec izračunava predvidenega proračuna.Za stranko je pomembno videti promocijo kot dodeljenih sredstev za njegovo izvajanje, kot je bilo predvideno, če je denar porabljen in učinkovitost, s katero se uporabljajo.Izračun učinkovitosti oglaševanja proizvoda v medijsko načrtovanje, ki temelji na več kazalnikov, od katerih je eden indeks CPM.Kakšno sliko, kako jo uporabljati - najdete spodaj.
CPM - zakaj je potrebno
Kaj je CPM oglaševanje, ki je znana po zadnjem stoletju.Modul se uporablja v vseh oglaševalskih akcijah, ki so potekale v medijih.Založbe, TV in radijske postaje še vedno uporabljajo to sliko za izračun stroškov oglaševanja.CPM se uporabi v primeru, ko gre za ceno ene enote ne prikaže oglaševanja destinacije, in na tisoče možnih kupcev.Potem se je enako obravnavanje dajali v tem mandatu.Lastniki oglaševalskih platform lahko deluje le njihovo kroženje in tematsko osredotočenost, zato je bil opredeliti kazalnike CPM, oglaševanja, upoštevajoč ta vrednost je bila učinkovita.
Defining CPM
preprosta definicija CPM - cena na tisoč je.Tam je ime modula iz angleških besed za ceno na tisoč, kjer M - lahko rimska številka, ki pomeni, 1000. Tako je na vprašanje, kaj je CPM, je treba odgovoriti, da je cena na tisoč prikazov oglasa.Več časa pa je objavil reklamo na straneh časopisov in revij, bolj pogosto je igral na radiu ali brati na televizijskem kanalu - večjo hitrost tega dejavnika.
izračun oglaševalske CPM spletne kampanje o vlogi interneta
ponavadi igrali reklamami - tiste nadležne pop-ups, ki so tako priljubljena med uporabniki, in ki prinašajo denar lastniku oglaševalskih platform.Bolj priljubljena spletna stran, več uporabnikov si ogleduje to stran na internetu, bo dražje oglaševanje na tem mestu stalo stranko.
Oglaševalci zanima v največjem možnem številu uporabnikov, ki so videli transparent.Torej, kaj je CPM, je mogoče prikazati matematično tako:
CPM = (skupna cena naročila oglaševanja) / (načrtovani ogledov banner na dan) * 1000.
Zdaj je jasno, CPM - kaj je to.Pri oglaševanju, je eden od najpomembnejših kazalcev.Oglaševalec lahko izračunate, koliko denarja boste morali plačati lastnik spletne strani, da se zagotovi, da je bila informacija prikazana tisoč uporabnikov omrežja.
Intuitivno lahko ta izračun je prikazano s preprostim primerom.Stroški dajanje banner na spletni strani portala je, na primer, 400 $ na teden, statistika spletnih strani, kažejo, da je brskanje po mestu približno 10 tisoč na teden. Uporabniki.Tako preprost izračun daje vrednost:
CPM = $ 400/10 000 * 1000 = 4 $ na tisoč prikazov reklamo informacije.
Oglaševalci morajo razumeti, da je preprost prikaz banner na temo mesta večinoma informativne.Nobenega zagotovila ni, da je vseh deset tisoč ljudi je obiskalo strani, se prepričajte, da kliknete na banner.Bo obiskovalec povezati ali ne - odvisno od privlačnosti banner in informacij, ki se nahaja na njej.Vsaka stran mora zagotoviti vse podatke, ki so v interesu izračun CPM parametrov.To je dobičkonosna, da lastnik mesta, boste razumeli.Ampak oglaševanje, njegova kakovost in zanimiv za končnega uporabnika so vključene v cilje stranke.
pomožni modul CTR, metode za izračun
za zmanjšanje stroškov je treba upoštevati še en kazalnik - indeks CTR.Ime izhaja tudi iz angleškega jezika in je v celoti zveni kot kliki - RPK mero.CTR kaže, koliko ljudi je kliknilo na banner in stopil na stran kupca oglaševanja.Ta modul je odvisna pravilnost izbrane spletne strani, saj je bolj primeren in potrebnega look oglaševanja, bolj je verjetno, da je obiskovalec zanimajo informacije in klikov na banner.Metoda za izračun tega zneska izgleda nekako takole:
CTR = (število uporabnikov, ki so kliknili na banner) / (načrtovanih ogledov oglasne na dan) * 100%.
Na primer, če 20 tisoč ljudi, ki so videli v oglasih, ki so sledili povezavo 800 uporabnikov, potem CTR 800/20 000 * 100 = 4%, kar je nad spodnjo mejo.
eksperimentalno dokazali, da je minimalna CTR 3-5%.Če je manj, potem je strošek na potencialne stranke presega pričakovanega dobička, in oglaševanje se šteje za neveljavno.
Uporaba indeksov
CNT je mogoče uporabiti pri izbiri ozko ciljno občinstvo.Na primer, na nalogu banner-site igrišče omogoča oglaševalcem s podatki o starosti, spolu, kraj bivanja, interesi vseh registriranih obiskovalcev.Tako se prikaže želeni banner samo za tiste uporabnike, ki je bil zasnovan za tovrstno oglaševanje izdelkov.Proračun kampanje tako preživel bolj gospodarno in bolj učinkovito.
bi morali razmisliti tudi dejavnost stalnih članov.Bolj pogosto isti obiskovalec vidi isto oglas proizvod, več denarja, oglaševalci so odpisani, ampak stranko na stranko iz tega ne postane.Zato indeksi pismeni računske CPM in CTR v povezavi z globoko analizo informacij, ki jih ta oglaševalska platforma je prinesel želenih rezultatov za stranko.
Druga točka, ki jih je treba upoštevati ob začetku kampanje.Plačilo se lahko določi ali v smislu CPM ali CTR.Z drugimi besedami, mora kupec razumeti bistvo oglasnih pasic na modulu CPM -, da ne gre za plačilo za klike uporabnikov, vendar le za demonstracijo oglaševanje izdelek
Povzetek
Na vprašanje, kaj je CPM, odgovor je, da je ta možnostnajbolj pomembna pri analizi učinkovitosti posameznega oglasa, in tudi treba upoštevati pri izračunu oglaševalski proračun.Upoštevala in se je število domnevnih stikov z morebitno informacij oglaševanja potrošnikov, in stroški dajanja pasic na več mestih s podobno tematski osredotočenosti.Glede teh parametrov pa je mogoče izračunati učinkovitosti posameznega oglasnega platformi in uspešno obvladali proračuna za oglaševanje.