CPM - nedir bu?

Ağdaki bir medya ve içeriksel reklam kampanyası organize

, herhangi bir reklamveren onun tahmini bütçesini hesaplar.Müşteri için para harcadı ve kullanıldıkları ile etkinliği ise istenildiği gibi, bunun uygulanması için ayrılan fonlar olarak promosyon görmek önemlidir.CPM indeksi birisi olan çeşitli göstergelere dayalı medya planlaması ürün reklam etkinliğinin hesaplanması.Şeklin ne tür nasıl kullanılacağını - aşağıda bulabilirsiniz.

CPM - neden geçen yüzyıldan beri bilinen CPM reklam, nedir gerekli

öyle.Medyada yer alan tüm reklam kampanyalarında kullanılan modül.Yayın evleri, televizyon ve radyo istasyonları hala reklam maliyetini hesaplamak için bu rakam kullanın.Bu reklam yer görüntülenmez bir birim fiyatı gelir ve olası alıcılar binlerce CPM durumunda kullanılır.Daha sonra aynı tedavi bu terim içinde uygulandı.Reklam platformları sahipleri sadece kendi dolaşımını ve tematik odak çalışabilir, bu nedenle, bu değer etkili olmuştur dikkate alarak, göstergeler CPM, reklam belirlemektir.CPM

Tanımlama CPM

basit tanımı - binde maliyetidir.Roma rakamı Böylece 1000'i demek ne CPM soru cevap olabilir, bu reklam bin gösterim başına fiyat - İngilizce kelimelerin bir modül adı Maliyet-Per-Bin M vardır.Gazete ve dergi sayfalarında reklam var daha fazla zaman, daha sık televizyon kanalında radyoda oynanır ya da okunur - Bu faktörün daha oranını.Internet

rolü genellikle oynanan reklam afişleri üzerinde

hesaplama CPM reklam çevrimiçi kampanyalar - kullanıcıları ile çok popüler olan ve bu can sıkıcı pop-up reklam platformlarının sahibine para getirmek.Daha popüler bir site, daha fazla kullanıcı Internet bu sayfayı görmektesiniz, bu sitede daha pahalı reklam müşteri mal olacak.

Reklamverenler afiş gördüm kullanıcıların mümkün olan en sayısında ilgilenen.Bu nedenle, CPM nedir, matematiksel böylece gösterilebilir:

CPM = (reklam siparişin toplam fiyatı) / (günde planlanan afiş Görüntülendi) * 1000

Şimdi açıktır CPM - ne olduğunu.Reklam, bu en önemli göstergelerinden biridir.Bir reklamveren size bilgi ağının bin kullanıcılarını gösterilmiştir emin olmak için sitenin sahibini ödemek zorunda ne kadar para hesaplayabilirsiniz.

Sezgisel olarak, bu hesaplama basit bir örnek ile izah edilebilir.Bir portal sitesinde bir banner yerleştirme maliyeti, örneğin, 400 $ bir hafta, web sayfalarının istatistikleri haftada 10 bin hakkında siteyi gezen göstermektedir. Kullanıcıları.Böylece, basit bir hesaplama değeri verir:

CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 binde gösterim reklam bilgileri.

Reklamverenler sitesi konulu bir afiş basit bir gösteri çoğunlukla bilgilendirici olduğunu anlamak gerekir.Tüm on bin kişi sayfasını afiş tıklayın emin olun ziyaret garanti yoktur.Ziyaretçi bağlamak ya da değil Will - afiş çekiciliği ve ona yerleştirilen bilgilere bağlıdır.Her site parametresi CPM hesaplanması için ilgi tüm veri sağlamak için gereklidir.Bu site sahibine karlı, sen anlayabiliyorum.Ancak reklam, son kullanıcı için kalite ve ilginç müşteri hedefleri yer almaktadır.Index TO -

yardımcı modül TO, hesaplama yöntemleri

maliyetleri başka göstergesi olarak kabul edilmelidir azaltmak için.Adı da İngilizce geliyor ve tamamen tıklama oranına gibi ses olduğunu - CTR oranı.TO birçok kişi afiş tıkladım ve reklam müşteri sayfasına gitti gösterir.Bu modül, seçilen sitenin doğruluğu bağlıdır daha uygun ve gerekli bir görünüm reklam, çünkü o daha büyük olasılıkla afiş hakkında bilgi ve tıklama ile ilgilenen ziyaretçi.

TO = (banner tıklayan kullanıcıların sayısı) / (günde planlanan afiş görünümleri) *% 100: Bu rakam hesaplama yöntemi gibi görünüyor.Örneğin

, reklam gördüm 20 bin kişi, bir bağlantıyı daha sonra TO alt limitin üzerinde 000 x 100 =% 4, 800/20 800 kullanıcıları, takip varsa.

deneysel% 3-5 minimum TO kanıtladı.Az ise, potansiyel müşteri başına maliyet beklenen kar aşması ve reklam etkisiz kabul edilecektir.

dar bir hedef kitleye seçerken

CPM kullanılabilecek indeksler kullanma.Örneğin, afiş site oyun emriyle yaşı hakkında bilgi, cinsiyet, ikamet yeri, tüm kayıtlı ziyaretçilerin ilgi alanlarına sahip reklamverenlere sunar.Böylece istenen afiş, yalnızca bu ürün reklam tasarlanmış olan kullanıcılar için görünür.Kampanyanın bütçesi dolayısıyla daha ekonomik ve daha verimli geçirdi.

da daimi üyelerinin aktivitesini dikkate almalıdır.Daha sık aynı ziyaretçi bu artık hale gelen fazla para reklamverenlerin silinmektedir aynı reklam ürünü, ancak müşteri müşteriyi görür.Bu nedenle, bu reklam platformu tarafından sağlanan bilgilerin derin bir analizi ile birlikte okuryazar hesaplama endeksleri CPM ve TO müşteriye istenen sonuçları getirmektir.

kampanyanın başında dikkate alınması gereken bir diğer nokta.Ödeme ayarlayabilir veya CPM veya TO açısından olabilir.Diğer bir deyişle, müşteri modülü CPM reklam afişleri özünü anlamak gerekir - bu kullanıcıların tıklamalar için ödeme değil, sadece ürün reklam

Özeti

gösterilmesi için CPM, cevap bu seçenek ne olduğunu sordu olduğunureklam bütçesi hesaplanırken aynı zamanda en belirli bir reklam etkinliği analizi önemli ve dikkate almalıdır.Potansiyel tüketici reklam bilgileri ile iddia edilen kişilerin sayısı ve benzeri tematik odaklı birden fazla sitede afiş yerleştirme maliyeti dikkate alınır ve.Bu parametreleri göz önüne alındığında, belirli bir reklam platformu verimliliğini hesaplamak ve başarılı reklam bütçesini usta mümkündür.