korraldada meedia ja kontekstuaalset reklaami kampaania võrgustik, mis tahes reklaamija arvutab eeldatava eelarve.Kliendi jaoks on oluline, et näha edutamine eraldanud vahendeid selle rakendamiseks, nagu on ette nähtud, kui raha on kulutatud ja kui tõhusalt neid kasutatakse.Arvutamisel tõhusust toote reklaami meedias planeerimise aluseks on mitmed näitajad, millest üks on indeks CPM.Millist näitaja, kuidas seda kasutada - leida allpool.
CPM - miks on vaja
Mis on CPM reklaami, tuntud juba möödunud sajandi.Moodul kasutada kõik reklaamikampaaniad, mis toimus meedias.Kirjastused, tele- ja raadiojaamad endiselt kasutada seda summat arvutada kulud reklaami.CPM kasutatakse juhul, kui tegemist on ühe hinnaga seade ei näita reklaami sihtkohtadesse ja tuhandeid võimalikke ostjaid.Siis sama ravi jätkati seda mõistet.Omanikud reklaami platvormid saab toimida üksnes nende ringlust ja temaatilise suunitlusega, seega oli välja selgitada näitajad CPM, reklaam, võttes arvesse selle väärtus on olnud tulemuslik.
defineerimine CPM
lihtne määratlus CPM - tuhande on.On mooduli nime inglise sõnu kulu Thousand, kus M - Rooma numbritega, mis tähendab 1000. Seega, küsimus, mida CPM, saab vastata, see on hind näyttökohtaiseen kuulutuse.Mida rohkem aega seal reklaamib lehekülgedel ajalehed ja ajakirjad, seda sagedamini see mängitakse raadios või lugeda telekanali - mida suurem on kiirus seda tegurit.
arvutamisel CPM Online reklaami kampaaniaid internetis
rolli tavaliselt mängitakse reklaami lindid - need tüütud hüpikaknad, mis on nii populaarne kasutajatele ning mis annavad raha omanikule reklaami platvormid.Mida populaarsem sait, mida rohkem kasutajaid vaatad seda lehekülge Internet, kallim reklaami sellel saidil maksab klient.
Reklaamijad huvitatud võimalikult paljudele kasutajatele, kes nägid banner.Seega, mida on CPM, on võimalik näidata, matemaatiliselt nii:
CPM = (hind kokku reklaam järjekorras) / (planeeritud banner vaatamist päevas) * 1000.
Nüüd on selge, CPM - mis see on.In reklaam, see on üks olulisemaid näitajaid.Reklaamija saab arvutada, kui palju raha sa pead maksma selle saidi omanik tagama, et teave on näidanud tuhande võrgu kasutajate.
Intuitiivselt seda arvutust võib illustreerida lihtsa näitega.Kulud, mis bänner kohas portaal on näiteks 400 $ nädalas, statistika veebilehti näidata, et nädal saidi sirvimist umbes 10 tuhat. Kasutajad.Nii lihtne arvutus annab väärtuse:
CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 näyttökohtaiseen reklaamiteave.
Reklaamijad peavad mõistma, et lihtne tutvustamise bänner saidi teema on enamasti informatiivne.Ei ole mingit garantiid, et kõik kümme tuhat inimest külastas lehekülge, kindlasti kliki banner.Kas külastaja siduda või mitte - sõltub atraktiivsust banner ja teavet, mis on talle pandud.Iga paik on kohustatud esitama kõik andmed intressi arvutamise parameetrite CPM.See on kasulik saidi omanik, saate aru.Aga reklaam, selle kvaliteet ja huvitav lõppkasutaja jaoks on kaasatud eesmärkide kliendile.
lisateenused moodul CTR, arvutusmeetodid
kulude vähendamiseks tuleks kaaluda teise indikaator - indeks CTR.Nimi on pärit ka inglise keeles ja on täiesti tunduda läbiklõpsamissagedusel - CTR määra.CTR näitab, kui palju inimesi klõpsanud banner ja läks üle kliendile lehele reklaami.See moodul sõltub õigsuse valitud kohas, sest mida rohkem on asjakohane ja vajalik välimus reklaami, seda suurem on tõenäosus, et tunnevad huvi info- ja klikib banner.Arvutamise meetod on see arv tundub:
CTR = (kasutajate arv, kes klõpsanud banner) / (planeeritud banner vaatamist päevas) * 100%.
Näiteks kui on 20 tuhat inimest, kes nägid reklaami, on järginud link 800 kasutajat, siis CTR on 800/20 000 * 100 = 4%, mis on suurem kui alumine piir.
katseliselt tõestatud, et minimaalne CTR 3-5%.Kui vähem, siis hind potentsiaalne klient ületab oodatav kasum ja reklaam tühiseks.
Kasutades indeksid
MMK saab kasutada siis, kui valida kitsas sihtgrupp.Näiteks on järjekorras banner kohapeal mänguväljak annab reklaamijatele andmed vanuse, soo, elukoha, huvide kõik registreeritud külastajad.Seega soovitud banner ilmub ainult neid kasutajaid, mis oli mõeldud selle toote reklaami.Eelarve kampaania seega kulutatud säästlikumalt ja tõhusamalt.
peaks kaaluma ka tegevuse alalised liikmed.Mida sagedamini sama külastaja näeb sama reklaami toode, seda rohkem raha reklaamijad maha, kuid klient on klient sellest enam muutub.Seetõttu kirjaoskajad arvutamisel indeksid CPM ja CTR koos sügav analüüs teavet selle reklaami platvorm on tuua soovitud tulemusi kliendile.
Teine asi, mida tuleks arvesse võtta alguses kampaania.Makse võib määrata või nii CPM või CTR.Teisisõnu, tuleb kliendil mõista sisuliselt reklaambännereid mooduli CPM - et see ei ole tasu eest klõpsu kasutajad, kuid ainult selleks, et tutvustada toote reklaami
kokkuvõte
kippuvad mida CPM, vastus on, et see võimalus onkõige olulisem tõhususe analüüs konkreetse reklaami, samuti tuleb arvestada arvutamisel reklaami eelarve.Arvestada ja mitme väidetava kontakte potentsiaalsete tarbijate reklaami saamiseks ja kulude pannes bännerid mitmes kohas sarnased temaatilist fookust.Arvestades neid parameetreid on võimalik arvutada kasutegurit eriti reklaami platvormi ja edukalt kapten reklaami eelarve.