CPM - kas tas ir?

click fraud protection

organizēt plašsaziņas līdzekļu un konteksta reklāmas kampaņu tīklā, kāds reklāmdevējs aprēķina savu provizoriskais budžets.Klientam ir svarīgi redzēt veicināšanu, kā piešķirto līdzekļu tās īstenošanai, kā paredzēts, ja nauda tiek tērēta un efektivitāti, ar kādu tie tiek izmantoti.No efektivitātes produkta reklāmas mediju plānošanas aprēķins balstīts uz vairākiem rādītājiem, no kuriem viens ir indekss MPT.Kādu skaitlis, kā to izmantot - uzzināt zemāk.

CPM - kāpēc tas ir nepieciešams

Kas ir MPT reklāmas, kas pazīstama kopš pagājušā gadsimta.Modulis izmanto visās reklāmas kampaņām, kas notika medijos.Izdevniecības, TV un radio stacijas joprojām izmanto šo skaitli, lai aprēķinātu izmaksas par reklāmu.CPM tiek izmantots gadījumā, kad runa ir par cenu, vienas vienības nerāda reklāmas galamērķiem, un tūkstošiem iespējamo pircēju.Tad pati attieksme tika lietots šajā termiņā.Par reklāmas platformu īpašnieki var darboties tikai to apriti un tematiska ievirze, tāpēc, bija noteikt rādītājus, CPM, reklāmu, ņemot vērā šī vērtība ir bijusi efektīva.

definēšana CPM

vienkārša definīcija MPT - maksa par tūkstoš ir.Ir modulis nosaukums no angļu valodas vārdiem maksa par tūkstoši, kur M - romiešu cipars, kas nozīmē 1000. Tātad, jautājums par to, ko MPT, var atbildēt, tā ir cena par tūkstoš seansiem no reklāmas.Jo vairāk laika tur ir reklāma uz lapas laikrakstos un žurnālos, jo biežāk tā tiek atskaņota pa radio vai lasīt par TV kanālu - lielāku likmi šo faktoru.

aprēķins MPT reklāmas tiešsaistes kampaņas par interneta

lomu parasti spēlē reklāmas baneri - tiem, kaitinošas pop-ups, kas ir tik populārs ar lietotājiem, un kuras dot naudu īpašniekam reklāmas platformu.Jo vairāk tautas vietā, jo vairāk lietotāju redzat šo lapu no interneta, jo dārgāka reklāma šajā vietnē maksās klientu.

Reklāmdevēji ieinteresēti iespējami lielākam skaitam lietotāju, kuri redzēja baneri.Tāpēc, kāda ir MPT, var pierādīt matemātiski šādi:

CPM = (kopējā cena reklāmas secībā) / (plānotie bannerus skatījumi dienā) * 1000.

Tagad ir skaidrs, CPM - kas tas ir.Reklāmā, tas ir viens no svarīgākajiem rādītājiem.Reklāmdevējs var aprēķināt, cik daudz naudas jums ir nepieciešams pievērst īpašnieku vietā, lai nodrošinātu, ka informācija ir pierādīts viens tūkstotis tīkla lietotājiem.

Intuitīvi, šis aprēķins var ilustrēt ar vienkāršu piemēru.Par laist baneri uz vietas portālu izmaksas ir, piemēram, $ 400 nedēļā, statistika interneta lapas liecina, ka nedēļas pārlūkojot vietnes aptuveni 10 tūkst. Lietotāji.Tādējādi, vienkāršs aprēķins dod vērtību:

CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 par tūkstoš seansiem reklāmas informāciju.

Reklāmdevēji vajadzētu saprast, ka vienkārša demonstrācija baneri uz vietas tēma ir galvenokārt informatīvs.Nav garantijas, ka visi desmit tūkstoši cilvēku apmeklēja lapu, pārliecinieties, noklikšķiniet uz banera.Vai apmeklētājs saistīt vai nē - ir atkarīga no banera pievilcību un informāciju, kas tiek likts uz to.Katrā vietā ir pienākums sniegt visu informāciju, kas noderīga, lai aprēķinātu parametru MPT.Tas ir izdevīgi vietnes īpašnieks, jūs varat saprast.Bet reklāma, tās kvalitāte un interesants, lai gala lietotājam ir iekļauti klienta mērķiem.

papildu modulis CTR, aprēķinu metodes

samazināt izmaksas uzskatāmas cits rādītājs - indekss CTR.Nosaukums cēlies arī no angļu valodas un ir pilnīgi izklausīties klikšķu skaits - VKS likmi.CTR parāda, cik daudzi cilvēki noklikšķina uz banera un piegāja pie klienta lapā reklāmu.Šis modulis ir atkarīgs pareizību izvēlētā vietā, jo vairāk piemērots un nepieciešams izskatu reklāmu, jo lielāka varbūtība, ka apmeklētājs interesē informācijas un noklikšķina uz banera.Par šo skaitli aprēķināšanas metode izskatās:

CTR = (lietotāju skaitam, kas noklikšķina uz banera) / (plānoto baneru viedokļu dienā) * 100%.

Piemēram, ja 20 tūkstoši cilvēku, kas redzēja reklāmas, ir sekojuši saikne 800 lietotāji, tad VKS ir 800/20 000 * 100 = 4%, kas ir virs apakšējās robežas.

eksperimentāli pierādīts, ka minimālo VKS 3-5%.Ja mazāk, tad izmaksas uz vienu potenciālo klientu pārsniegt gaidīto peļņu, un reklāmas tiks uzskatīts par spēkā neesošu.

Izmantojot indeksi

MPT var izmantot, izvēloties šauru mērķauditoriju.Piemēram, to, kā banner lapas rotaļu secībā sniedz reklāmdevējiem ar informāciju par vecuma, dzimuma, dzīvesvietas, interešu visiem reģistrētajiem apmeklētājiem.Tādējādi vēlamais reklāmkarogs parādās tikai tiem lietotājiem, kuri bija paredzēti šo izstrādājumu reklāmu.Kampaņas budžets tādējādi iztērēti vairāk ekonomiski un efektīvāk.

vajadzētu arī apsvērt aktivitāti pastāvīgajiem locekļiem.Jo biežāk pats apmeklētājs redz to pašu reklāmas produkts, jo vairāk naudas reklāmdevēji tiek norakstīti, bet klients pie klienta no tā vairs kļūst.Tāpēc izglītots aprēķinu indeksi MPT un VKS kopā ar dziļu analīzi par šīs reklāmas platformu sniegto informāciju ir panākt vēlamos rezultātus klientam.

Vēl viens aspekts, kas jāņem vērā, sākumā kampaņas.Maksājumu var noteikt, vai attiecībā uz CPM vai CTR.Citiem vārdiem sakot, klientam ir saprast būtību reklāmas baneri uz moduļa MPT - ka tas nav maksājums par klikšķiem lietotāju, bet tikai, lai pierādītu produktu reklāmas

kopsavilkums

jautāja, ko CPM, atbilde ir, ka šī iespēja irno vissvarīgākais, analizējot efektivitātes konkrētas reklāmas, un arī ir jāņem vērā, aprēķinot reklāmas budžetu.Ņemts vērā un iespējamiem kontaktiem ar potenciālo patērētāju reklāmas informāciju skaits, un izmaksas laist baneri vairākām vietām ar līdzīgu tematiska ievirze.Ņemot vērā šos parametrus, ir iespējams aprēķināt efektivitāti konkrētā reklāmas platformu un veiksmīgi apgūt reklāmas budžetu.